Az itt látható, coachoknak szánt kártyák listája a coaching folyamat különböző szakaszaiban használt coaching alapmodelleket jeleníti meg vizuálisan. A kártyákon keresztül a coach be tudja mutatni a modelleket és ráhangolni az ügyfeleket, hogy a modelleket értsék meg, adaptálják saját helyzetükre.
Az itt látható kártyák egy teljesen új eszközt jelentenek pszichológusok számára. A kártyák önismereti és fejlesztési modelleket mutatnak be vizuálisan megjelenítve, amelyek hatékonyan használhatók az ügyféllel való beszélgetés során.
Az itt látható, trénereknek szánt kártyák listája azon kártyákat tartalmazza, amelyek egyesével, önállóan és egymást követve is szabadon, hatékonyan használhatóak különböző témára irányuló képzések folyamataiban, valamint a tréningek különböző szakaszaiban is. A kártyák alapvető önismereti és fejlesztési modelleket jelenítinek meg vizuálisan.
Innováció és szakértelem Kincses Kriszinta E.V.Adószám: 67227374 -1-42 Cím: 1147, Budapest, Öv utca 129-131, A épület Nyitva tartás, ügyfélfogadás: előre egyeztetett időpontban Telefonszám: +36-30-440-11-15 Email: kapcsolat@coachcard.hu
Kincses Kriszina @ LinkedIn
CoachCard fogyasztói érték görbe, milyen értéket adunk mi?Milyen értékeket jelentenek ügyfeleink és azok ügyfelei számára a vizuális fejlesztő kártyák?
Kezdjük ott, hogy mit jelent a fogyasztói érték görbe! Egyrészről jelenti a fogyasztó számára azokat a tulajdonságokat, amiket hasznosak ítél meg. Magában foglalja az elvárásokat a termékhez, ezzel együtt a szolgáltatáshoz kötődően, hogy milyen plusz értéket tud az ügyfelünk számára jelenteni. Illetve az ügyfelünk mivel tud többet nyújtani a saját tevékenységi körében a termék használatával.
A fogyasztói érték, mint tudjuk elég szubjektív, függ az iparágtól, az adott személy tevékenységi körétől, személyiségétől, szemléletétől és hitrendszerétől.
Nemrég egy workshop keretében fejlesztő szakemberekkel elemeztük a képzés-fejlesztési iparág sajátosságait, ahol rátértünk a vizuális eszköz használatra is. A résztvevők gyűjtötték össze azokat a tényezőket, amik meghatározzák számukra a hasznosságot, ezek jelentik a fogyasztói értékeket az adott csoportnak.
Nézzük meg, mik is ezek a tényezők, és hogyan lehet összehasonlítani a CoachCard vizuális kártyáit más, név nélkül említett termékekkel! Nem meglepő, hogy ezt is vizuálisan kifejezően tesszük meg :)
Következő cikkünkben részletesebben írunk a CoachCard fogyasztói értékeiről.
Oldal URL
|