Innováció és szakértelem Ma Achilles névnap van. Nyitó oldalNyitó oldal    Webshop    Coachcard kapcsolatKapcsolat, elérhetőség   www.coachcard.hu honlap térkép, tartalmi áttekintésHonlap térkép   
 
CoachCard logo
e-maile-mail: kapcsolat@coachcard.hu     Keresés        
 
 
 
   // www.coachcard.hu / Hírek / Kártya jellemzők, felhasználási javaslatok / CoachCard fogyasztói érték görbe, milyen értéket adunk mi?
 Az összes tartalmat: 




Coachoknak

 Az itt látható, coachoknak szánt kártyák listája a coaching folyamat különböző szakaszaiban használt coaching alapmodelleket jeleníti meg vizuálisan. A kártyákon keresztül a coach be tudja mutatni a modelleket és ráhangolni az ügyfeleket, hogy a modelleket értsék meg, adaptálják saját helyzetükre.




Pszichológusoknak

Az itt látható kártyák egy teljesen új eszközt jelentenek pszichológusok számára. A kártyák önismereti és fejlesztési modelleket mutatnak be vizuálisan megjelenítve, amelyek hatékonyan használhatók az ügyféllel való beszélgetés során.




Trénereknek

Az itt látható, trénereknek szánt kártyák listája azon kártyákat tartalmazza, amelyek egyesével, önállóan és egymást követve is szabadon, hatékonyan használhatóak különböző témára irányuló képzések folyamataiban, valamint a tréningek különböző szakaszaiban is. A kártyák alapvető önismereti és fejlesztési modelleket jelenítinek meg vizuálisan.




Innováció és szakértelem

Kincses Kriszinta E.V.

Adószám: 67227374 -1-42

Cím: 1147, Budapest,
Öv utca 129-131, A épület

Nyitva tartás, ügyfélfogadás:
előre egyeztetett időpontban

Telefonszám: +36-30-440-11-15
Email: kapcsolat@coachcard.hu

Kincses Kriszina @ LinkedIn


CoachCard fogyasztói érték görbe, milyen értéket adunk mi?

Milyen értékeket jelentenek ügyfeleink és azok ügyfelei számára a vizuális fejlesztő kártyák?

Kezdjük ott, hogy mit jelent a fogyasztói érték görbe! Egyrészről jelenti a fogyasztó számára azokat a tulajdonságokat, amiket hasznosak ítél meg. Magában foglalja az elvárásokat a termékhez, ezzel együtt a szolgáltatáshoz kötődően, hogy milyen plusz értéket tud az ügyfelünk számára jelenteni. Illetve az ügyfelünk mivel tud többet nyújtani a saját tevékenységi körében a termék használatával.

A fogyasztói érték, mint tudjuk elég szubjektív, függ az iparágtól, az adott személy tevékenységi körétől, személyiségétől, szemléletétől és hitrendszerétől.

Nemrég egy workshop keretében fejlesztő szakemberekkel elemeztük a képzés-fejlesztési iparág sajátosságait, ahol rátértünk a vizuális eszköz használatra is. A résztvevők gyűjtötték össze azokat a tényezőket, amik meghatározzák számukra a hasznosságot, ezek jelentik a fogyasztói értékeket az adott csoportnak.

Nézzük meg, mik is ezek a tényezők, és hogyan lehet összehasonlítani a CoachCard vizuális kártyáit más, név nélkül említett termékekkel! Nem meglepő, hogy ezt is vizuálisan kifejezően tesszük meg :)

Fogyasztói érték görbe CoachCard - 960x720 pixel - 127541 byte

Következő cikkünkben részletesebben írunk a CoachCard fogyasztói értékeiről.


Oldal URL


A jelenlegi oldal elsődleges címe: http://coachcard.hu/CoachCard-fogyasztoi-ertek-gorbe-milyen-erteket-adunk-mi-249/
Továbbá az alábbi címen is elérhető: http://coachcard.hu/doc249/

 
 
A szerzői jog a termék szerzőjének vagyoni és személyhez fűződő jogosultságokat biztosít. A vagyoni jogosultságok révén a termék felhasználására csak a szerző engedélyével kerülhet sor. A felhasználásokért a szerzőt ellenszolgáltatás, ún. jogdíj illeti meg. A szerzői jog megsértése esetén a szerző a polgári jogi felelősség szabályai szerint megkövetelheti a kárának megtérítését. A személyhez fűződő és a vagyoni jogokkal kapcsolatos részletes szabályok a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény II. és III. fejezetében találhatók.

AJÁNLOTT TARTALOM:

PARTNEREK:

Ugrás az oldal tetejére | www.coachcard.hu nyitó oldal | Honlap térkép, sitemap
Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek | Etikai kódex | Adatvédelmi szabályzat és adatvédelmi tájékoztató (GDPR)
CoachCard hírlevél feliratkozás | CoachCard hírlevél leiratkozás
A reziliencia projekt: tréningek, workshop-ok és online kérdőívek | A reziliencia projekt hírlevél feliratkozás | A reziliencia projekt hírlevél leiratkozás