Hogyan teremtsünk Kék óceánt a jelenlegi piacunkon?
| Kék Óceán Stratégia: az érintetlen, verseny nélküli piaci tér W. Chan Kim és Renée Mauborgne nevéhez kötődik. Az új módszertan lényege röviden, hogy ne azokon a terepeken versenyezzünk, ahol már kiélezett harc folyik, hanem keressünk új területet a saját szakterületünkön belül, ahol valami újdonságot hozhatunk létre. A kék óceánok stratégiájának sarokköve, hogy a konkurencia leküzdésére való összpontosítás helyett a verseny jelentőségének megszüntetésére fókuszálunk úgy, hogy a vásárlói érték tekintetében a vevők és egyéb érdekcsoportok számára egyaránt ugrásszerű fejlődést hozzunk létre. Mind az értékre, mind az innovációra egyforma hangsúlyt helyez. |
A Kék óceán nem más, mint a stratégiáról való gondolkodás, és a stratégia végrehajtásának új módja, amely kék óceán megteremtéséhez, ily módon a versenyből való kitöréshez vezet.
A CoachCard.net egy Kék óceán, olyan világszerte egyedülálló fejlesztő/coaching kártyák gyűjteménye, amely a jól ismert coaching modelleket egy új megközelítéssel, kreatív szemszögből, vizuálisan ábrázolja. Így a kártyák még maradandóbb ügyfélélményt nyújtanak a fejlesztő folyamat során, segítve a tanulást és a mélyebb bevésődést. Az ügyfél megtarthatja a fejlesztési kártyát, melynek hátoldalára saját jegyzeteit írhatja fel, hogy mit visz magával a fejlesztési folyamat során. Az innovatív kártyák alkalmazhatóak coachok, trénerek és pszichológusok fejlesztési folyamatában. | |
Megjelent az első
12 fejlesztő kártya, amely a fejlesztési folyamat különböző szakaszait támogatja!
A kártyák egyedisége lehetővé teszi, hogy a fejlesztő szakember neve és titulusa is rákerüljön az ügyfélnek átadott kártyára.
Nézzen utána a
www.coachcard.hu oldalon!
Oldal URL