|
||||||||
|
||||||||
Valójában mi a CoachCard küldetése?
Ma hallgattam egy podcast-ot Tom Malnight-tól, aki egy stratégiai szakember. Amiket mondott, az abszolút azt a szemléletet tükrözi, amivel mi is elindultunk a CoachCard-dal. Ő úgy közelíti meg a cég stratégiát és küldetést, hogy az érdekcsoportok igényeiből indul ki és folyamatosan kitekint a változó környezetbőlfakadó új elvárásokra. Első látásra úgy tűnik, mintha mi csak fejlesztő szakembereket, HR-eseket támogatnánk, de mi valójában az ő ügyfeleiket istámogatjuk- egy szélesebb körű rendszerben,- akik fejlődni vágynak, tanulásra, önreflexióra nyitottak. Mégpedig azért, mert elsődleges fókusszal, mi a coachee-k szempontjából alakítottuk ki a kártyákat azzal, hogy mindkét agyféltekét megmozgassák és a gondolatok mellett a tudat alattiból is elő tudjanak hívni korábbi vagy aktuális érzelmeket. Lehetőséget teremtve arra, hogy a hívó szavakra emlékezzenek, így máskor is elő tudják hívni olyan helyzetekben, amikor segítséget jelent nekik. A kártyák hátoldala is az ügyfeleké, akik tréning, coaching vagy workshop résztvevőként néhány kulcsszót írhatnak az igényesen elkészített jegyzet oldalra, ami elsősorban őket segíti a visszahangolódásra 2 alkalom között felelevenítve az őket "megszólító" mondanivalókat, gondolatokat. A fentiek oka, hogy amikor brainstorming-oltunk néhány ismerős szakembert bevonva még a kártya kialakítást megelőzően, akkor azt vettük észre, hogy sok ügyfél (coachee-k, tréning és worksop résztvevők, meg gyerekek is 6 éves kor fölött) szereti a kapaszkodókat, amikor tanul valamit. Fontos számukra, hogy önmaguk is tudják alkalmazni a népszerű, gyakran használt modelleket miután megkaptták szakemberektől a támogatást. Célunk volt ezzel, hogy minél jobban körüljárjuk a környezet igényét, és ez oda fejlődött, hogy folyamatosan hallgattunk az ügyfeleinkre. Néhány konkrét példa erre: Amikor egy nemzetközi multinak angol nyelvű kártyák kellettek, 2 hét alatt lefordítottuk a kártyák szövegét és a feladatlapokat, teszteket. Utána jött az igény, hogy legyenek nagyobb méretű kártyák, amikkel iskolákban kezdtek el pedagógusok dolgozni csoportos beszélgetések keretében. Az utolsó alakítással azok igényét teljesítettük, akik csak képet szerettek volna látni a kártyákon, így megszülettek a szintúgy nagy méretben (A5) megjelenő csak szimbólumokat, színeket, formákat tartalmazó kártyák, amit már magán óvodákban is kipróbáltak a pedagógusok a gyerekek játékos beszéltetése, megnyitása céljából. A COVID hozta el azt az igényt, hogy a kártyák online is elérhetőek, egyedi kódokkal levédve a tulajdonosának a használati jogát és egyben brand eszközként. Mindig elsősorban rendszer szemléletben gondolkoztunk, hogy mi az amikkel értékeket tudunk teremteni a szakembereknek és az ő ügyfeleik számára. Neked személy szerint mi a küldetésed? Mi az az egyediség, amit te adsz az ügyfeleidnek? Oldal URL A jelenlegi oldal elsődleges címe: https://coachcard.hu/Valojaban-mi-a-CoachCard-kuldetese-340/ Továbbá az alábbi címen is elérhető: https://coachcard.hu/doc340/ |
||||||||
A szerzői jog a termék szerzőjének vagyoni és személyhez fűződő jogosultságokat biztosít. A vagyoni jogosultságok révén a termék felhasználására csak a szerző engedélyével kerülhet sor. A felhasználásokért a szerzőt ellenszolgáltatás, ún. jogdíj illeti meg. A szerzői jog megsértése esetén a szerző a polgári jogi felelősség szabályai szerint megkövetelheti a kárának megtérítését. A személyhez fűződő és a vagyoni jogokkal kapcsolatos részletes szabályok a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény II. és III. fejezetében találhatók. |
||||||||
AJÁNLOTT TARTALOM:PARTNEREK: |
||||||||
Ugrás az oldal tetejére | www.coachcard.hu nyitó oldal | Honlap térkép, sitemap Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek | Etikai kódex | Adatvédelmi szabályzat és adatvédelmi tájékoztató (GDPR) CoachCard hírlevél feliratkozás | CoachCard hírlevél leiratkozás A reziliencia projekt: tréningek, workshop-ok és online kérdőívek | A reziliencia projekt hírlevél feliratkozás | A reziliencia projekt hírlevél leiratkozás |