Mind a 12 fejlesztési folyamatot támogató CoachCard egy csomagban (összesen 12x8=96 darab), egyben megvásárolható itt:
Hiedelmek A5-ös méretben csak képes
A kártya használata a fejlesztési folyamatban:A fejlesztési folyamatban már az ügyfél meghatározta a témát, amin dolgozni szeretne, pl. fejleszteni az időgazdálkodását. Azt követően jön a konkrét cél meghatározásának szakasza, ahol pontosan megfogalmazza hova szeretne eljutni és a fejlődést hogyan fogja észrevenni magán. A realitás vizsgálat szakaszában a szakember abban segíti az ügyfelet, hogy beazonosítja belső hiedelmeit, amik gátolják a céljai elérésében. A modell alkalmazása:A kognitív irányzat szerint minden egyes interakciókor egy gondolat automatikusan megjelenik, ami egy érzelmet vált ki bennünk, az érzelem hatást gyakorol a viselkedésre. Céljaink eléréséhez és fenntartásához alakítanunk kell a viselkedésünket, gondolkodásmódunkat és érzelmi reakcióinkat is. Ezért tudatosítanunk kell, hogy amikor már megvan a pontosan meghatározott cél, amit el szeretnénk érni, mik azok az automatikus gondolatok, amik gátolnak/hátráltatnak minket a változásban. Tulajdonságok:
Termékkategória specifikus tulajdonságok: | Nincs termékkategória specifikus tulajdonság. |
A modell segítségével beazonosíthatók azok a tényezők, amik általunk se nem befolyásolhatóak, se nem módosíthatóak. Célszerű azokra a tényezőkre fókuszálni, amire befolyással tudunk lenni és képesek vagyunk változtatni rajta.
A modell segítségével beazonosíthatók azok a tényezők, amik általunk se nem befolyásolhatóak, se nem módosíthatóak. Célszerű azokra a tényezőkre fókuszálni, amire befolyással tudunk lenni és képesek vagyunk változtatni rajta.
Ez a modell a megoldás orientált coaching technika egyik eszköze, amely arra irányul, hogy a fejlesztő szakember segítségével az ügyfél képes legyen vizualizálni a vágyott célját és az ehhez szükséges viselkedést.
Ez a modell a megoldás orientált coaching technika egyik eszköze, amely arra irányul, hogy a fejlesztő szakember segítségével az ügyfél képes legyen vizualizálni a vágyott célját és az ehhez szükséges viselkedést.
A GROW modell a legismertebb és legtöbb coach által használt modell jelenleg. Ez a modell alapvetően problémamegoldásra és a célok elérésére alkalmas, a probléma megoldásának folyamatára koncentrál. A GROW modell a legismertebb és legtöbb coach által használt modell jelenleg. Ez a modell alapvetően problémamegoldásra és a célok elérésére alkalmas, a probléma megoldásának folyamatára koncentrál. Amikor az ügyfél pontosan meghatározza a célt, amit el szeretne érni, tudatosítani kell, hogy mik azok az automatikus gondolatok, amik gátolják a változásban. Azt követően ezeket a gondolatokat pozitív, előrevivő gondolattá kell alakítani. A modell abban segíti az ügyfelet, hogy akár mások visszajelzésére, akár saját önismeretére alapozva mit kéne folytatnia, optimalizálnia és sürgősen megváltoztatnia az életében annak érdekében, hogy a céljához közelebb kerüljön. A modell abban segíti az ügyfelet, hogy akár mások visszajelzésére, akár saját önismeretére alapozva mit kéne folytatnia, optimalizálnia és sürgősen megváltoztatnia az életében annak érdekében, hogy a céljához közelebb kerüljön. Ez a modell alapvetően megoldás fókusszal arra koncentrál, hogy a fejlesztő szakember segítségével az ügyfél képes legyen vizualizálni a vágyott célját és felvértezze magát minden olyan eszközzel, alkotóelemmel, ami támogatja őt a céljai elérésében. Ez a modell alapvetően megoldás fókusszal arra koncentrál, hogy a fejlesztő szakember segítségével az ügyfél képes legyen vizualizálni a vágyott célját és felvértezze magát minden olyan eszközzel, alkotóelemmel, ami támogatja őt a céljai elérésében.
A szubjektív értékelések megfoghatóvá tételéhez skálákat használunk. A skála ezen túl jól használható a fejlődés, előrehaladás kifejezésére, illetve a cél elérésével kapcsolatos hit, bizakodás mértékének meghatározására is a fejlesztés során.
A szubjektív értékelések megfoghatóvá tételéhez skálákat használunk. A skála ezen túl jól használható a fejlődés, előrehaladás kifejezésére, illetve a cél elérésével kapcsolatos hit, bizakodás mértékének meghatározására is a fejlesztés során.
A célmegfogalmazást segíti egy angol betűszóból álló modell:a SMART. Jelentése: okos. Az okos cél konkrét, mérhető, elérhető, releváns, időben behatárolt.A célmegfogalmazást segíti egy angol betűszóból álló modell:a SMART. Jelentése: okos. Az okos cél konkrét, mérhető, elérhető, releváns, időben behatárolt. A modell támogatja az ügyfelet abban, hogy a cél kitűzését követően helyzetelemzést készítsen arról, hogy jelenleg hogyan áll belső erőforrásaival, milyen környezetből származó lehetőségei támogatják és veszélyeztetik céljai elérését.
A modell támogatja az ügyfelet abban, hogy a cél kitűzését követően helyzetelemzést készítsen arról, hogy jelenleg hogyan áll belső erőforrásaival, milyen környezetből származó lehetőségei támogatják és veszélyeztetik céljai elérését.
Amennyiben meg szeretné rendelni ezt a terméket, itt megteheti: A Hiedelmek coach kártya megvásárlása: Oldal URL
|