Neked mi az üzleti stratégiád, kék vagy vörös?
Nem tudod, hogyan állj neki a stratégiád kialakításához? Foglalkozzunk csak a saját iparágunkkal, vagy nézzünk körbe ismeretlen környezetben is, hogy inspirációt kapjunk?
Ismered a Casella Wines, ausztrál borászat, a Cirque de Soleil, dél-amerikai cirkusz, NetJets légitársaság formabontó és siker-orientált nézőpontját?
Milyen változtatást léptek meg, amivel több, mint 180 fokos fordulatot vettek a saját iparágukban?
Tudod, hogy az üzleti stratégiád sikere függ attól is, hogy milyen hiedelmeket táplálsz magadban? Milyen hiedelmek, érzelmek jelennek meg bennünk, amikor stratégiáról beszélünk? És amikor innovációról?
Nehéznek tűnik, félünk, hogy kezdjünk neki, vagy frusztrál hogy csak halogatjuk, muszáj kreatívnak lenni?
HOL TALÁLJUNK INNOVÁCIÓT A COACHINGBAN?
Mik a coaching iparág kulcsfontosságú tényezői, amiket figyelembe kell vennünk saját stratégiánk kialakításakor? Határozzuk meg ezeket a tényezőket együtt, döntsük el konszenzussal, milyen befolyásoló tényezők mozgatják a piacot! Ha ezzel kész vagyunk, mindenki pozicionálhatja magát a "stratégiai tábla" segítségével, tanulunk magunkról így is.
START-STOP-CONTINUE, ismerős ez a modell? Ismerkedjünk meg egy új modellel, ami nem csak a stratégiai akciók tervezésére szolgál, hanem alkalmazhatjuk akár a coachingban is. A workshop végén tervezzük meg mindannyian a saját lépéseinket egy újfajta szemszögből!
Mit ad neked a workshop?
- A kék óceán stratégia építőköveinek megismerése
- A coaching iparág kulcsfontosságú tényezői alapján szolgáltatás portfóliód pozicionálása
- Más iparágakból ötletek nyerése érték innovációk területén
- Új akciótervező modell használat, mind a saját stratégiád, mind a coaching folyamatokban
Közösen és néha magunkban elmélyedve tudunk majd együtt dolgozni április 6-án a Kincses Krisztina által tartott workshopon a Morning Coaching szervezésében,- részletekért katttints ide: további információ- ahol a CoachCard kártyáival is megismerkedhetnek a résztvevők.