Melyik kártyák a leggyakrabban használtak a korona vírus idején?
Az ábra a fejlesztési folyamatokat támogató kártyák választékát mutatja be.
Legnagyobb érdeklődést leginkább az időmenedzsment, priorizálás, újrakezdés, stressz kezelés, elmélyülés, érzelmi intelligencia, hiedelmek kezelése témákban tanúsítottak a szakemberek.
Az online kártyák megjelenésével most már újra intenzívebben tudnak dolgozni az ügyfeleink a képekkel, szimbólumokkal, színekkel, amik a hangulatot is befolyásolják.
Egy coach kolléga úgy számolt be, hogy ügyfele "felemelőnek" nevezte a kártyával való munkát.
Megvolt az első angol nyelvű kártya rendelése egy teljes csomag formájában egy SSC vállalatnál, ahol többségében a speciális nyelvi igények miatt külföldi munkavállalók látják el a feladat köröket.
Milyen témához melyik kártya tartozik? |
A fentiekben felsorolt témákban nézzük meg, hogy melyik kártyákat használják ügyfeleink a leggyakrabban
Közelítsük meg a helyzetet gyakorlati szempontból!
Időmenedzsment, priorizálás: fontos-sürgős mátrix, kontroll körök.
Újrakezdés: GROW, megoldás orientált, csoda kérdés, SMART és skála a célkitűzéshez, közlekedési lámpa az akciótervezéshez.
Stressz kezelés: kontroll körök (CIA), hiedelmek.
Elmélyülés:Johari ablak, személyiség tipológiák: DISC, MBTI; hiedelmek, SWOT, Csoda kérdés.
Érzelmi intelligencia: érzelmi intelligencia 2 dimenziós modellje, ahol az intraperszonális és interperszonális szempontból is meg lehet nézni, hogy milyen képességekkel rendelezik egy egyén vagy egy csapat. Emellett fontos az érzések és indulatok kezelése az indulati kontroll modell segítségével.
Hiedelmek: Önkörlátozó hiedelmek modell, ahol az automatikus negatív gondolatok átalakításán dolgozik az ügyfél pozitív, előrevivő gondolatokra átkeretezve.
A szociális kompetencia kártyák választéka itt látható:
Szeretnénk, hogy továbbra is több érzékszerven keresztül intenzívebben folytatódnának az egyéni és csoportos fejlesztések online változatban is.
Továbbra is- bár térben nem vagyunk egymáshoz közel- de az élmény szerű beszélgtést, megnyílást jobban tudjuk támogatni, ha képeket is használunk.
Az elhangzottak így kétségkívül mélyebben rögzülnek a partnerben, mintha pl. csak hallaná.
Célunk ezzel is, hogy az élmény könnyebben előhívható legyen a következő alkalommal, segítve az emlékezést az akkor megszületett gondolatokra, érzésekre, az első dologra, amely megragadta az ügyfél tekintetét.
A kártyák segítségével a visszahangolódás is könnyebb lehet. Bátran reflektálhat az ügyfél arra is, hogy mi az amiben lépett egy picit előre, mi az amit most máskor lát a képen...hogyan rajzolná újra.
Válassza ki Ön is az igényeinek legmegfelelőbb kártyákat!