Hírek
Pörgesd fel a fantáziádat! Játékra hívunk szeptember folyamán értékes nyereményekkel a #CoachCard challenge-gel.
Első látásra úgy tűnik, mintha mi csak fejlesztő szakembereket, HR-eseket támogatnánk, de mi valójában az ő ügyfeleiket is támogatjuk- egy szélesebb körű rendszerben,- akik fejlődni vágynak, tanulásra, önreflexióra nyitottak.
A gyerekek is mindig kicsit mások...más szólítja meg, más tempóban vonódnak be, más gondolataik vannak akár 1-1 játék során is.. Ez úgy jó ahogy van.. :) A kártyák a színek és alakok alapján jó hangulatot váltanak ki az emberekből, elindítják a fantáziát, és nem mellékesen fejlesztik az érzelmi intelligenciát. Amit nagyon szeretnek gyerekek és felnőttek is, hogy a kártyák A5-ös méretüek, elég nagyok, szeretik a kezükben tartani.
Legnagyobb érdeklődést leginkább az időmenedzsment, priorizálás, újrakezdés, stressz kezelés, elmélyülés, érzelmi intelligencia, hiedelmek kezelése témákban tanúsítottak a szakemberek. Az online kártyák megjelenésével most már újra intenzívebben tudnak dolgozni az ügyfeleink a képekkel, szimbólumokkal, színekkel, amik a hangulatot is befolyásolják. Egy coach kolléga úgy számolt be, hogy ügyfele "felemelőnek" nevezte a kártyával való munkát. Megvolt az első angol nyelvű kártya rendelése egy teljes csomag formájában egy SSC vállalatnál, ahol többségében a speciális nyelvi igények miatt külföldi munkavállalók látják el a feladat köröket. Válassza ki Ön is az igényeinek legmegfelelőbb kártyákat!
Jöhet ettől kezdve bármi, nem állíthatja meg a fejlesztési folyamatokat a pandémia. Segítjük az áttérést az online egyéni és csoportos fejlesztések terén az online kártyáinkkal prémium minőségben. Sok ügyfelünk jelezte, hogy a személyes korlátozások miatt át kellett térniük az online világra, ami technikailag kihívást jelent. Meg kell szokni azt is, hogy a személyes kontakt érzete eleinte csökken. De ahogy belerázódunk, szinte már nem érezzük a különbséget a személyes és online találkozó között. Akik eddig használtak vizuális eszközöket, azoknak alternatívákat kell keresniük, amiket az online térben is könnyen bevethetnek mind csoportos és egyéni fejlesztések terén. Mi erre kínálunk megoldást.
(fotó forrása: pexels.com)
Gyakran kérdezik tőlünk, hogy melyik fejlesztő kártya csomagot ajánljuk.
CoachCard kártyák 2017. április 1-től elérhetőek rendelhetőek angol nyelven is!
Innováció és szakértelem Kincses Kriszinta E.V.Adószám: 67227374 -1-42 Cím: 1147, Budapest, Öv utca 129-131, A épület Nyitva tartás, ügyfélfogadás: előre egyeztetett időpontban Telefonszám: +36-30-440-11-15 Email: kapcsolat@coachcard.hu
Kincses Kriszina @ LinkedIn
Trénereknek Az itt látható, trénereknek szánt kártyák listája azon kártyákat tartalmazza, amelyek egyesével, önállóan és egymást követve is szabadon, hatékonyan használhatóak különböző témára irányuló képzések folyamataiban, valamint a tréningek különböző szakaszaiban is. A kártyák alapvető önismereti és fejlesztési modelleket jelenítinek meg vizuálisan. A kártyákon keresztül a tréner be tudja mutatni a modelleket és ráhangolni az ügyfeleket, hogy a modelleket értsék meg, adaptálják saját helyzetükre. A vizuális megjelenés, a színek és grafikák összhangja kutatások szerint segíti a könnyebb megértést, felismerést valamint növeli az aktív részvételt a fejlesztési folyamatban. Miután az ügyfél átgondolta és meghatározta a saját helyzetét, a kártyát megfordítva jegyzetet készíthet magának a hátoldalára. Amennyiben az ügyfél elhelyezi a tréner által átadott kártyát az íróasztalára vagy akár otthonában, a kártya hatékony eszköz arra, hogy emlékeztesse őt a tréning alatt elhangzottakra, vissza tudja idézni az érzést és mondanivalókat is, így újból feleleveníti, hogy hol tart a céljai elérésében. A kártyák pozitív hangulata, formája és minősége elősegíti, hogy a változást az ügyfél jó érzéssel élje meg.
Tréner
Összesen: 42 darab
Amikor az ügyfél pontosan meghatározza a célt, amit el szeretne érni, tudatosítani kell, hogy mik azok az automatikus gondolatok, amik gátolják a változásban. Azt követően ezeket a gondolatokat pozitív, előrevivő gondolattá kell alakítani. A párhuzamos gondolkodás egy egyszerű modell a konstruktív gondolkodásra, melynek lényege, hogy mindenki egy adott témát illetően ugyanabba az irányba tekint, de az irány változtatható. A kalapok az emberi agy hat tevékenységét szimbolizálják.
A modell célja az egyéni viselkedés vizsgálata, tudatosítása konfliktus-helyzetekben. Konfliktushelyzetek azok a szituációk, melyekben két ember törekvései összeegyeztethetetlennek tűnnek.
A modell 6 lépésben nyújt támogatást abban, hogy a hirtelen megjelenő indulatainkat tudatosítsuk magunkban, kezelni tudjuk és megfelelően reagáljunk azzal a céllal, hogy kapcsolataink ne sérüljenek.
A helyzetfüggő vezetés modell alkotója, Dr. Kenneth Blanchard. A modell az egyik leggyakrabban felmerülő vezetési modell egyéni és csoportos fejlesztések alkalmával.
A fontos-sürgős mátrix, - melyet Eisenhower mátrixnak is gyakran neveznek- a fontosság és a sürgősség alapján határozza meg a feladatok prioritását.
Az érzelmeink befolyásolják azt, hogy miképpen cselekszünk, hozunk döntéseket vagy ítéleteket, tehát mindenre hatnak, amit csinálunk. Az érzelmi intelligens emberek a gondolataikkal irányítják az érzelmeiket ahelyett, hogy hagynák az érzelmeiket.
A modell segítségével beazonosíthatók azok a tényezők, amik általunk se nem befolyásolhatóak, se nem módosíthatóak. Célszerű azokra a tényezőkre fókuszálni, amire befolyással tudunk lenni és képesek vagyunk változtatni rajta.
Az önismeret széleskörűen használt, vizuálisan is jól látható modellje a Johari ablak. A modell 2 fő dimenziót ad meg az „én" megértéséhez, egyfelől a viselkedés és stílus azon aspektusait, amelyek az „én" számára ismertek, és mások számára ismertek. A DISC modell a Jung által leírt személyiségtípusokon elindulva négy alap viselkedéstípust határoz meg. A viselkedés gyakorlatilag az a stratégia, amit az egyén kiválaszt (nem mindig tudatosan) a céljai elérésére és a saját maga megjelenítésére.
A modell támogatja az ügyfelet abban, hogy a cél kitűzését követően helyzetelemzést készítsen arról, hogy jelenleg hogyan áll belső erőforrásaival, milyen környezetből származó lehetőségei támogatják és veszélyeztetik céljai elérését.
A célmegfogalmazást segíti egy angol betűszóból álló modell:a SMART. Jelentése: okos. Az okos cél konkrét, mérhető, elérhető, releváns, időben behatárolt.
A szubjektív értékelések megfoghatóvá tételéhez skálákat használunk. A skála ezen túl jól használható a fejlődés, előrehaladás kifejezésére, illetve a cél elérésével kapcsolatos hit, bizakodás mértékének meghatározására is a fejlesztés során.
A modell abban segíti az ügyfelet, hogy akár mások visszajelzésére, akár saját önismeretére alapozva mit kéne folytatnia, optimalizálnia és sürgősen megváltoztatnia az életében annak érdekében, hogy a céljához közelebb kerüljön. A modell alkalmas az ügyfél preferált gondolkodási, döntéshozatali, és problémamegoldó stílusának felmérésére, erősségek, és lehetséges kockázatok átbeszélésére a fejlesztési célok elérése érdekében.A célmegfogalmazást segíti egy angol betűszóból álló modell:a SMART. Jelentése: okos. Az okos cél konkrét, mérhető, elérhető, releváns, időben behatárolt.
A szubjektív értékelések megfoghatóvá tételéhez skálákat használunk. A skála ezen túl jól használható a fejlődés, előrehaladás kifejezésére, illetve a cél elérésével kapcsolatos hit, bizakodás mértékének meghatározására is a fejlesztés során.
Ez a modell alapvetően megoldás fókusszal arra koncentrál, hogy a fejlesztő szakember segítségével az ügyfél képes legyen vizualizálni a vágyott célját és felvértezze magát minden olyan eszközzel, alkotóelemmel, ami támogatja őt a céljai elérésében. A modell abban segíti az ügyfelet, hogy akár mások visszajelzésére, akár saját önismeretére alapozva mit kéne folytatnia, optimalizálnia és sürgősen megváltoztatnia az életében annak érdekében, hogy a céljához közelebb kerüljön. Amikor az ügyfél pontosan meghatározza a célt, amit el szeretne érni, tudatosítani kell, hogy mik azok az automatikus gondolatok, amik gátolják a változásban. Azt követően ezeket a gondolatokat pozitív, előrevivő gondolattá kell alakítani. A párhuzamos gondolkodás egy egyszerű modell a konstruktív gondolkodásra, melynek lényege, hogy mindenki egy adott témát illetően ugyanabba az irányba tekint, de az irány változtatható. A kalapok az emberi agy hat tevékenységét szimbolizálják.
A modell segítségével beazonosíthatók azok a tényezők, amik általunk se nem befolyásolhatóak, se nem módosíthatóak. Célszerű azokra a tényezőkre fókuszálni, amire befolyással tudunk lenni és képesek vagyunk változtatni rajta.
Az önismeret széleskörűen használt, vizuálisan is jól látható modellje a Johari ablak. A modell 2 fő dimenziót ad meg az „én" megértéséhez, egyfelől a viselkedés és stílus azon aspektusait, amelyek az „én" számára ismertek, és mások számára ismertek.
Az önismeret széleskörűen használt, vizuálisan is jól látható modellje a Johari ablak. A modell 2 fő dimenziót ad meg az „én" megértéséhez, egyfelől a viselkedés és stílus azon aspektusait, amelyek az „én" számára ismertek, és mások számára ismertek. A DISC modell a Jung által leírt személyiségtípusokon elindulva négy alap viselkedéstípust határoz meg. A viselkedés gyakorlatilag az a stratégia, amit az egyén kiválaszt (nem mindig tudatosan) a céljai elérésére és a saját maga megjelenítésére.
A modell támogatja az ügyfelet abban, hogy a cél kitűzését követően helyzetelemzést készítsen arról, hogy jelenleg hogyan áll belső erőforrásaival, milyen környezetből származó lehetőségei támogatják és veszélyeztetik céljai elérését.
A modell támogatja az ügyfelet abban, hogy a cél kitűzését követően helyzetelemzést készítsen arról, hogy jelenleg hogyan áll belső erőforrásaival, milyen környezetből származó lehetőségei támogatják és veszélyeztetik céljai elérését.
A szubjektív értékelések megfoghatóvá tételéhez skálákat használunk. A skála ezen túl jól használható a fejlődés, előrehaladás kifejezésére, illetve a cél elérésével kapcsolatos hit, bizakodás mértékének meghatározására is a fejlesztés során.
Amikor az ügyfél pontosan meghatározza a célt, amit el szeretne érni, tudatosítani kell, hogy mik azok az automatikus gondolatok, amik gátolják a változásban. Azt követően ezeket a gondolatokat pozitív, előrevivő gondolattá kell alakítani.
Ez a modell a megoldás orientált coaching technika egyik eszköze, amely arra irányul, hogy a fejlesztő szakember segítségével az ügyfél képes legyen vizualizálni a vágyott célját és az ehhez szükséges viselkedést.
A DISC modell a Jung által leírt személyiségtípusokon elindulva négy alap viselkedéstípust határoz meg. A viselkedés gyakorlatilag az a stratégia, amit az egyén kiválaszt (nem mindig tudatosan) a céljai elérésére és a saját maga megjelenítésére.
A modell segítségével beazonosíthatók azok a tényezők, amik általunk se nem befolyásolhatóak, se nem módosíthatóak. Célszerű azokra a tényezőkre fókuszálni, amire befolyással tudunk lenni és képesek vagyunk változtatni rajta. A helyzetfüggő vezetés modell alkotója, Dr. Kenneth Blanchard. A modell az egyik leggyakrabban felmerülő vezetési modell egyéni és csoportos fejlesztések alkalmával.
A párhuzamos gondolkodás egy egyszerű modell a konstruktív gondolkodásra, melynek lényege, hogy mindenki egy adott témát illetően ugyanabba az irányba tekint, de az irány változtatható. A kalapok az emberi agy hat tevékenységét szimbolizálják.
A fontos-sürgős mátrix, - melyet Eisenhower mátrixnak is gyakran neveznek- a fontosság és a sürgősség alapján határozza meg a feladatok prioritását.
Az érzelmeink befolyásolják azt, hogy miképpen cselekszünk, hozunk döntéseket vagy ítéleteket, tehát mindenre hatnak, amit csinálunk. Az érzelmi intelligens emberek a gondolataikkal irányítják az érzelmeiket ahelyett, hogy hagynák az érzelmeiket.
A modell célja az egyéni viselkedés vizsgálata, tudatosítása konfliktus-helyzetekben. Konfliktushelyzetek azok a szituációk, melyekben két ember törekvései összeegyeztethetetlennek tűnnek.
A modell 6 lépésben nyújt támogatást abban, hogy a hirtelen megjelenő indulatainkat tudatosítsuk magunkban, kezelni tudjuk és megfelelően reagáljunk azzal a céllal, hogy kapcsolataink ne sérüljenek.
A modell segítségével beazonosíthatók azok a tényezők, amik általunk se nem befolyásolhatóak, se nem módosíthatóak. Célszerű azokra a tényezőkre fókuszálni, amire befolyással tudunk lenni és képesek vagyunk változtatni rajta. A modell alkalmas az ügyfél preferált gondolkodási, döntéshozatali, és problémamegoldó stílusának felmérésére, erősségek, és lehetséges kockázatok átbeszélésére a fejlesztési célok elérése érdekében.A célmegfogalmazást segíti egy angol betűszóból álló modell:a SMART. Jelentése: okos. Az okos cél konkrét, mérhető, elérhető, releváns, időben behatárolt. A modell abban segíti az ügyfelet, hogy akár mások visszajelzésére, akár saját önismeretére alapozva mit kéne folytatnia, optimalizálnia és sürgősen megváltoztatnia az életében annak érdekében, hogy a céljához közelebb kerüljön.
Oldal URL
|