Az itt látható, coachoknak szánt kártyák listája a coaching folyamat különböző szakaszaiban használt coaching alapmodelleket jeleníti meg vizuálisan. A kártyákon keresztül a coach be tudja mutatni a modelleket és ráhangolni az ügyfeleket, hogy a modelleket értsék meg, adaptálják saját helyzetükre.
Az itt látható kártyák egy teljesen új eszközt jelentenek pszichológusok számára. A kártyák önismereti és fejlesztési modelleket mutatnak be vizuálisan megjelenítve, amelyek hatékonyan használhatók az ügyféllel való beszélgetés során.
Az itt látható, trénereknek szánt kártyák listája azon kártyákat tartalmazza, amelyek egyesével, önállóan és egymást követve is szabadon, hatékonyan használhatóak különböző témára irányuló képzések folyamataiban, valamint a tréningek különböző szakaszaiban is. A kártyák alapvető önismereti és fejlesztési modelleket jelenítinek meg vizuálisan.
Innováció és szakértelem Kincses Kriszinta E.V.Adószám: 67227374 -1-42 Cím: 1147, Budapest, Öv utca 129-131, A épület Nyitva tartás, ügyfélfogadás: előre egyeztetett időpontban Telefonszám: +36-30-440-11-15 Email: kapcsolat@coachcard.hu
Kincses Kriszina @ LinkedIn
CoachCard felhasználási módszerek 1. szimbólumok használatával"Mit jelent neked a kártya, amit a kezedben tartasz?" -hangzik el a kérdés a coach szájából. De mikor és milyen helyzetben mutatja meg a fejlesztő szakember a kártyát az ügyfelének?
Több szakember azt a visszajelzést adta a kártyák használata kapcsán, hogy nagyon hasznos eszköz a folyamat különböző szakaszaiban. Így mindig azt a kártyát használják, amit éppen az adott ülésen érintenek.
Nézzünk meg egy konkrét példát is: Az ügyfél éppen arról beszélt, hogy az új logisztikai szervezet mennyire stresszeli őt, bizonyos esetekben falakba ütközik, amit nehezen él meg.
A szakember előhúzta a kontroll körökről szóló CIA modell kártyáját, és feltette a korábban elhangzott kérdést: "Mit jelent neked a kártya, amit a kezedben tartasz?"
Az ügyfél kártyával a kezében gondolkodott. Figyelte a kártyán lévő szimbólumokat és azt a pár szót, ami megjelenik rajta az egyes szimbólumok alatt: változtatás-befolyásolás-alkalmazkodás. Gondolkodott, nézte a kártyát, megbiggyesztette a száját és azt mondta: -"Úgy érzem magam, mint akinek ott van a nyíl a kezében, de nem tudom elérni a céltáblát, inkább az esőben állok." Aztán csönd lett.
A fejlesztő szakember várt egy kicsit, majd megkérdezte: "Tehát úgy gondolod, hogy se befolyásod se kontrollod nincs a változtatás céljából?"
Az ügyfél kicsit gondokozott és azt mondta: " Többször próbálkoztam jelezni, hogy a kiszállítás folyamata túl sok extra lépést jelent, de mindig azt a választ kapom, hogy az anyavállalat új folyamatot vezetett be, amire mindenkinek át kell álnnia ahhoz, hogy egységes módon működjön a termék eljuttatása az ügyfelek felé."
A fejlesztő szakember erre megkérdezte: "Van-e esetleg bármilyen befolyásod változtatni a helyzeten? Ki az, akire számíthatsz a megoldás megtalálásában?"
A beszélgetés folytatódott tovább, keresték együtt a lehetőségeket, mi az aminek segítségével közelebb tudna kerülni a célhoz, ki az aki segíthet abban, hogy szimbólumokkal élve "a céltáblát közelebb tolja az ügyfeléhez".
Oldal URL
|